The Lobby Magazine genomgår en förvandling. Magasinet byter namn och berikas med spännande artiklar och reportage kring hela Mood-distriktet – en urban mötesplats med fokus på mode, innovation, kreativitet och design.

Den som följt The Lobby Magazine sedan starten för snart två år sedan vet att vi har varit ett nav för inspirerande artiklar, reportage och intervjuer med människor bakom några av Sveriges och världens mest spännande varumärken – vilka samtidigt tagit plats i The Lobbys lokaler på Regeringsgatan 67.

Nära en miljon lästa artiklar

Här har läsare, kunder och följare haft möjlighet att möta varumärken på en fysisk arena och delta i härliga mingel, intressanta föreläsningar och andra kundaktiviteter.

Under perioden har ni läsare växt från noll till över 10.000 dagliga besökare, läst nära 1 miljon artiklar samt bekantat er med hundratals varumärken.

Och nu når vi – tillsammans – en ny milstolpe.

En ny värld av varumärken

Från och med tisdag den 12 november byter The Lobby Magazine namn till MOOD Magazine. Som namnet antyder handlar det om en expansion: magasinet kommer hädanefter omfatta hela MOOD District – det handelskvarters i centrala Stockholm som omfattar så väl The Lobby som hela Mood Stockholm, men även närliggande aktörer som Akademibokhandeln, Ikea Kök, Urban Outfitters, Cavabaren och många fler (se hela listan här).

Sammanfattningsvis betyder det att en ny värld av spännande varumärken öppnar sig samtidigt som vårt magasin får ett ansiktslyft – det utan att överge den form och känsla som ni lärt känna.

Bara goda nyheter, med andra ord.

Välkommen!

//Redaktionen, MOOD Magazine